24.2.11

kereta hantar ke bengkel.. adoi....

 Assalamualaikum.. dannn salam sejahtera kepada semua warga MALAYSIA.. ^-^
setelah hantar kete aku kat bengkel selama sebulan ari tu, petang ni masuk bengkel lagi dua hari.. macam-macam la kan bile dah pakai kete ni.. duit pun asik kuar je, pening gak kandang-kadang, mintak2 la bisnes aku brjalan lanjar, korang tolong doakan aku ye.. hurm.. nak ke org doakan aku bile di pk2 balik?? xpe2.. tadi aku da hantar kete aku kat bengkel, dia kate 2 hari baru siap.. siot tol.. bosan2 da la dok sengsorang kat umah xdapat g mane.. hurm... tu pasal la tetibe aku update blog ni, boring punye pasal..
    di panjangkan cerita, sesape nak beli laptop ke, camera digital or slr, camcorder, mobile phone, sila la layari blog aku, murah je.. http://rdonlineshop24.blogspot.com/ hehehe..
   aku x reti sgt nak memblogkan diri, tengok la mane tau pertengahan taun depan aku da pro.. lagi satu aku ada cadang2 nak wat trip gi perhentian tapi x tau g nak wat open ken nak wat kengkawan je.. te aku roger ek?? ceyyy.. wat mcm sms la plak.. ok, sesape yang baca blog aku ni follow la slalu blog ni, aku ada rancangan nti aku update.. bisnes2.. hehehe..  assalamualaikum sume.. ^^


No comments:

Post a Comment