25.2.11

hari rase cam normal giler je.. ^^

 Sedar2 tadi, kul 6 pagi?? huiyyooo.... aku tertido la mlm tdi, kul 12 cmtu ar.. best gile.. da lame x tido mlm.. aku ni jenis ada penyakit xbleh tdo mlm.. tapi law kul 8 9 pagi mule la rasa ngantuk, ape nk jd la.. mlm ni nk test tdo awal g.. hehehe....
mintak2 la kereta aku siap pagi ni.. rindu kat kete aku, kitorang x bleh berpisah.. >.< aku bosan.. tolong... eh, pagi lagi ni.. bleh tdo lg ni.. lepas merepek2 ni nak tdo ler.... perut plak lapo, ni la bahana dok sorang.. makan sorang, tdo sorang, tgk tv sorang, wat keje sorang, hidop aku ni aku sorang2 je.. n internet... tempat aku berkawan.. aku nak dok umah wat keje je.. da rase mcm maleh da nak melepak2.. tapi bosan pulak ye dok??

Smalam diasaat aku ketiadaan transport, tetibe ade pasar malam bwh umah aku... best2... senanye tiap2 mgu ade.. tapi x igt pon smalam ade pasar malam, aku punye la pening pale cane nak kuar beli makanan.. umah aku kawasan sri kembangan tapi pendalaman.. tmpt org2 asli menyumpit tupai ngan arnab.. ceyy... hahaha...
k la.. aku x reti la nak memblogkan diri, harap2 btol la ape yang aku buat ni.. hahaha.. beli nasik lomak kat bawah pon chare gak.. hehehe.. bye sume.. assalamualaikum.. slamat sejahtera kepada non muslim.. hehehe


No comments:

Post a Comment